Image
Op donderdag 10 april ondertekenden de partijen die zijn aangesloten bij Rotterdams hout een convenant over het hergebruiken van Rotterdamse bomen. Rotterdams Hout is een samenwerkingsverband tussen Buurman Rotterdam, groenaannemer GKB en verschillende afdelingen van de gemeente Rotterdam. Het doel is om gerooide bomen uit de stad te laten terugkeren in de stad.
Milieupark + De HER is dé plek voor doorgeven en hergebruiken. In circulair centrum De HER maken ondernemers nieuwe waardevolle producten van spullen en materialen die Rotterdammers doorgeven op het aangrenzende milieupark.